Skip to content
Facebook Linked In Instagram
+48 22 599 45 00
LOGOWANIE   Truck Online
  TruckOnline
  • O firmie
    • Referencje
    • Regulamin świadczenia usług
      „TruckOnline” i „e-TOLL”
    • Polityka prywatności i ochrony danych osobowych
  • Monitoring GPS
    • Monitorowanie pojazdów/samochodów
      • Lokalizacja pojazdów
      • Kontrola pojazdu online
      • Monitoring pojazdów GPS w strefie
    • Monitoring GPS pojazdów ciężarowych i naczep.
    • Monitoring temperatury chłodni
    • Monitoring GPS autobusów
    • Monitoring GPS pracy śmieciarek
    • Monitorowanie GPS maszyn i pojazdów rolniczych
    • Monitorowanie pługopiaskarek
    • Monitoring GPS maszyn budowlanych
    • Monitoring GPS łodzi/motorówek
    • Monitorowanie zużycia paliwa w Firmie
    • SentGeo
    • System monitorowania floty transportowej – monitoring GPS
    • Zarządzanie pracą przedstawicieli
  • Informacje
    • FAQ
      • Monitoring i Kontrola Poziomu Paliwa Przez Sondę Paliwa
      • Kontrola i monitoring zużycia paliwa
      • Monitoring i Kontrola Poziomu Paliwa Przez Szynę CAN
      • Monitoring i Kontrola Paliwa Poprzez Przepływomierz
      • Monitoring i Kontrola Paliwa za Pomocą Oryginalnego Pływaka
    • Słowniczek
    • Przewodnik
    • Eco-Driving
      • MoneyCare – jak motywować kierowców
      • Ranking kierowców grywalizacja
    • GPS
      • Raporty monitorowania
      • Finansowanie
      • Jak działa lokalizacja?
      • Technologia GPS
      • Namierzanie satelitarne
  • Kariera
  • Urządzenia
    • Lokalizator GPS – OBD easyGO!
    • Urządzenia do samochodów
    • Lokalizator GPS – CLASSIC
    • Lokalizator GPS LX1
    • Lokalizator GPS LX micro
    • Lokalizator GPS OBD
  • Kontakt
    • Gdzie działamy
      • Bełchatów
      • Biała Podlaska
      • Białystok
      • Bielsko-Biała
      • Bydgoszcz
      • Chełm
      • Ciechanów
      • Ciechocinek
      • Częstochowa
      • Dębica
      • Elbląg
      • Gdańsk
      • Gdynia
      • Gliwice
      • Gorzów Wielkopolski
      • Hrubieszów
      • Inowrocław
      • Janów Lubelski
      • Jarosław
      • Jasło
      • Jelenia Góra
      • Kalisz
      • Katowice
      • Kielce
      • Kolbuszowa
      • Kołobrzeg
      • Konin
      • Koszalin
      • Kraków
      • Kraśnik
      • Krasnystaw
      • Krosno
      • Legnica
      • Leszno
      • Leżajsk
      • Lublin
      • Łańcut
      • Łódź
      • Łomża
      • Łowicz
      • Mielec
      • Nowa Dęba
      • Nowy Sącz
      • Olsztyn
      • Opole
      • Ostrołęka
      • Oświęcim
      • Piła
      • Piotrków Trybunalski
      • Płock
      • Poznań
      • Przemyśl
      • Przeworsk
      • Radom
      • Rzeszów
      • Sanok
      • Słupsk
      • Sosnowiec
      • Stalowa Wola
      • Suwałki
      • Świnoujście
      • Szczecin
      • Tarnobrzeg
      • Tarnów
      • Tomaszów Lubelski
      • Toruń
      • Wałbrzych
      • Wałcz
      • Warszawa
      • Włocławek
      • Wrocław
      • Zamość
      • Zielona Góra
  • Fundusze europejskieEU Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
  • Rozwiązania
    • MONEYCARE – JAK MOTYWOWAĆ KIEROWCÓW
    • MONITORING GPS NACZEP I PRZYCZEP
    • RANKING KIEROWCÓW GRYWALIZACJA
    • INSTALACJE GPS W TRUCKONLINE
  • Przewodnik
    • Monitorowanie Paliwa
    • Zdalny odczyt cyfrowego tachografu
  • Gdzie działamy
    • Monitoring GPS Hrubieszów
    • Monitoring GPS Warszawa – monitoring GPS i lokalizacja pojazdów ONLINE na mapie GOOGLE.
    • Monitoring GPS Gdańsk
    • Monitoring GPS Kraków
    • Monitoring GPS Szczecin
    • Monitoring GPS Poznań
    • Monitoring GPS Przemyśl
    • Monitoring GPS Nowy Sącz
    • Monitoring GPS Piła
    • Monitoring GPS Częstochowa
    • Monitoring GPS Krosno
    • Monitoring GPS Lublin
    • Monitoring GPS Zielona Góra
    • Monitoring GPS Opole
    • Monitoring GPS Białystok
    • Monitoring GPS Katowice
    • Monitoring GPS Olsztyn
    • Monitoring GPS Kielce
    • Monitoring GPS Bydgoszcz
    • Monitoring GPS Chełm
    • Monitoring GPS Konin
    • Monitoring GPS Koszalin
    • Monitoring GPS Gorzów Wielkopolski
    • Monitoring GPS Jelenia Góra
    • Monitoring GPS Zamość
    • Monitoring GPS Ciechanów
    • Monitoring GPS Kalisz
    • Monitoring GPS Elbląg
    • Monitoring GPS Biała Podlaska
    • Monitoring GPS Tarnów
    • Monitoring GPS Wrocław
    • Monitoring GPS Rzeszów
    • Monitoring GPS Bielsko-Biała
    • Monitoring GPS Legnica
    • Monitoring GPS Tarnobrzeg
    • Monitoring GPS Suwałki
    • Monitoring GPS Wałbrzych
    • Monitoring GPS Toruń
    • Monitoring GPS Piotrków Trybunalski
    • Monitoring GPS Ostrołęka
    • Monitoring GPS Łomża
    • Monitoring GPS Leszno
    • Monitoring GPS Krasnystaw
    • Monitoring GPS Kołobrzeg
    • Monitoring GPS Sosnowiec
    • Monitoring GPS Świnoujście
    • Monitoring GPS Gliwice
    • Monitoring GPS Gdynia
    • Monitoring GPS Bełchatów
    • Monitoring GPS Janów Lubelski
    • Monitoring GPS Oświęcim
    • Monitoring GPS Kolbuszowa
    • Monitoring GPS Łowicz
    • Monitoring GPS Nowa Dęba
    • Monitoring GPS Leżajsk
    • Monitoring GPS Jasło
    • Monitoring GPS Radom
    • Monitoring GPS Przeworsk
    • Monitoring GPS Ciechocinek
    • Monitoring GPS Łańcut
    • Monitoring GPS Płock
    • Monitoring GPS Jarosław
    • Monitoring GPS Stalowa Wola
    • Monitoring GPS Mielec
    • Monitoring GPS Inowrocław
    • Monitoring GPS Dębica
    • Monitoring GPS Sanok
    • Monitoring GPS Kraśnik
    • Monitoring GPS Włocławek
    • Monitoring GPS Tomaszów Lubelski
    • Monitoring GPS Słupsk
    • Monitoring GPS Wałcz
  • FAQ – Często zadawane pytania
    • Monitoring i Kontrola Paliwa za Pomocą Oryginalnego Pływaka
    • Monitoring i Kontrola Poziomu Paliwa Przez Sondę Paliwa
    • Kontrola i monitoring zużycia paliwa
    • Monitoring i Kontrola Paliwa Poprzez Przepływomierz
    • Monitoring i Kontrola Poziomu Paliwa Przez Szynę CAN
  • Słowniczek
    • Monitoring GPS Pojazdów
    • Monitoring Floty Pojazdów GPS
    • EcoDriving
    • Monitoring paliwa
  • GPS
    • Namierzanie satelitarne
    • Śledzenie pojazdów
    • Monitoring do samochodu
    • Kontrolowanie floty GPS
    • System lokalizacji pojazdów
    • Urządzenia do samochodów
    • Technologia GPS
    • Pomiar paliwa
    • Monitorowanie GPS maszyn budowlanych
    • System zarządzania flotą transportową
    • Lokalizacja samochodu
    • Monitoring pojazdów – cena
    • Lokalizacja GPS
    • Monitoring auta
    • Monitorowanie samochodu – namierzanie pojazdów GPS
  • Śledzenie GPS
  • Blog

Monitoring temperatury chłodni

monitoring chłodni

System monitoringu temperatury TruckOnline jest przystosowany do monitorowania i rejestracji temperatury. Urządzenia telemetryczne – lokalizatory GPS – są wyposażone w:

  • sześć wejść do podłączenia profesjonalnych cyfrowych termometrów.
  • interfejs radiowy, pozwalający na pracę w systemie bezprzewodowym, nie wymagającym połączenia stałego.

System nadaje się do instalacji we wszystkich pojazdach używanych na rynku.

Użytkownik systemu monitorowania temperatury ma możliwość poglądu wartości temperatury ONLINE zarówno w aplikacji na:

  • komputerze stacjonarnym,
  • na smartfonie.

W obu przypadkach, oprócz podglądu wartości ONLINE, można założyć progi alarmowe oddzielnie dla każdego termometru z osobna, jak również dla każdego monitorowanego obiektu. Po wystąpieniu zdarzenia alarmowego aplikacja do monitorowania pozwala na wizualizację zdarzeń na mapie wraz ze wskazaniem dokładnej lokalizacji pojazdu GPS i zdarzenia. Poniżej przykłady jak monitoring GPS może pomóc kontrolować temperaturę wewnątrz przestrzeni ładunkowej.


Kalkulator kosztów

Krok 1.
Krok 2.
Krok 3.

Proszę wybrać typ floty i ilość pojazdów

Prosimy o kontakt z działałem handlowym

w celu przygotowania indywidualnej oferty

tel. +48 22 599 49 64 / +48 799 399 297

lub uzupełnij formularz kontaktowy

Samochody osobowe
Samochody osobowe
Samochody dostawcze i ciężarowe
Samochody dostawcze i ciężarowe
Maszyny budowlane
Maszyny budowlane
 
Podane ceny są cenami netto w PLN. Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego

RAPORTOWANIE – monitorowanie temperatury

Wybierz rozwiązanie dla siebie. Nasze rozwiązania umożliwiają podłączenie do:

  • czujnika lub czujników otwarcia drzwi,
  • czujnika pracy agregatu chłodniczego (czas pracy agregatu),
  • czujnika poziomu paliwa agregatu,
  • 6 termometrów cyfrowych,
  • interfejsu radiowego (brak przewodów łączących termometry).

Oferowane przez LINCOR urządzenia, możemy zainstalować w Twoich samochodach za pośrednictwem naszych autoryzowanych warsztatów mobilnych lub możesz zainstalować je samodzielnie. Na poniższym filmie prezentujemy w jaki sposób w bardzo krótkim czasie, osoba mająca podstawą wiedzę na temat mechaniki i elektryki, może zainstalować monitoring temperatury GPS.

Wszystkie pojazdy chłodnie, do których można zainstalować lokalizator GPS wraz z systemem umożliwiającym rejestrację temperatury w chłodni dzielimy na:

  • pojazdy osobowe i dostawcze do 3.5 tony,
  • pojazdy ciężarowe z nadwoziem typu solówka,
  • pojazdy ciężarowe z nadwoziem typu solówka z przyczepą,
  • pojazdy ciężarowe z naczepami.

Każde z powyższych rozwiązań wymaga innego podejścia do rejestracji temperatury i tym samym doboru innego rozwiązania do skutecznego monitorowania temperatury i raportowania HACCP.

Różnice pomiędzy systemem radiowym instalowanym samodzielnie a profesjonalnym systemem przewodowym to przede wszystkim ilość danych przesyłanych do serwera oprócz temperatury. W przypadku systemu przewodowego instalowanego na stałe, możesz oprócz temperatury otrzymywać dane z CAN takie  jak:

  • stan licznika,
  • poziom paliwa,
  • obroty silnika,
  • informacje o zużyciu paliwa,
  • identyfikacja kierowcy i wiele innych.

System bezprzewodowy instalowany samodzielnie nie ma możliwości pobierania plików z cyfrowego tachografu. Jeśli jest to jedna z Twoich potrzeb, wybierz system profesjonalny instalowany na stałe.

 

Jak samodzielnie zainstalować monitoring temperatury ?


Na skróty:


 Pojazdy osobowe i dostawcze do 3.5 tony

Jest to najprostsze rozwiązanie do monitorowania temperatury i tym samym najtańsze. Wymaga lokalizatora GPS wyposażonego w cyfrowe wejścia do rejestracji temperatury lub interfejs radiowy. W tej konfiguracji, monitorowanie i rejestracja temperatury jest dokonywana bez potrzeby instalacji droższych lokalizatorów GPS z własnym zasilaniem. W pojazdach osobowych i dostawczych bardzo rzadko dochodzi do odłączenia głównego zasilania.

Instalacja do monitorowania temperatury jest wykonywana przez profesjonalnego instalatora LINCOR lub możesz tego dokonać samodzielnie. Film instruktażowy jak zamontować system radiowy, prezentujemy powyżej.

 

 

 


Pojazdy ciężarowe z nadwoziem typu „solo”

Instalacja lokalizatora GPS wraz z systemem rejestracji temperatury odbywa się podobnie do systemów w pojazdach osobowych i dostawczych do 3.5 tony. W tym przypadku, ze względu na możliwe zakłócenia zasilania systemu monitoringu temperatury, proponujemy instalację droższego lokalizatora GPS – LX1 – wyposażonego we własne – awaryjne zasilanie.

Taki lokalizator LX1 jest wyposażony także w cyfrowe wejścia do rejestracji temperatury. Instalacja rejestratora temperatury jest wykonywana w standardowy sposób czyli są to połączenia bez użycia systemu radiowego. Możesz oczywiście zamontować samodzielnie system radiowy, ale stracisz możliwość przesyłania danych z CAN jak również nie będziesz mógł skorzystać ze zdalnego pobierania plików z cyfrowego tachografu.


Pojazdy ciężarowe z nadwoziem typu „solo” z przyczepą

W przypadku zestawów z przyczepą mamy dwa możliwe rozwiązania rejestracji temperatury.

Sposób pierwszy

Instalacja dwóch rejestratorów temperatury, jeden w pojeździe a drugi w przyczepie. Oba lokalizatory GPS muszą być klasy LX1, czyli posiadać dodatkowe zasilanie. Rozwiązanie polegające na instalacji dwóch oddzielnych urządzeń rejestrujących, wiąże się z podwójnymi miesięcznymi opłatami – za dwa oddzielne urządzenia. Jest to najskuteczniejszy sposób, który zapewnia ciągłość danych jak również gwarancję rejestracji temperatury chłodni w sytuacji rozłączenia zestawu.

Sposób drugi

Instalacja nadajnika radiowego w przyczepie, transmitującego sygnał odczytany z termometrów do pojazdu wyposażonego w odbiornik z rejestracją temperatury. Proszę pamiętać, że jest to transmiter a nie rejestrator i lokalizator GPS. Ten sposób ma dużą zaletę – cena jest podobna do ceny autonomicznego rejestrator z lokalizatorem gps oraz nie ma opłat za nadajnik radiowy w przyczepie, ale niestety nie obędzie się bez wad. Takie rozwiązanie nie będzie spełniało funkcji rejestratora temperatury (HACCP) jak przyczepa straci kontakt radiowy z pojazdem. Jeśli znajdziesz się w sytuacji w której będziesz musiał pozostawić przyczepę z towarem u klienta a pojazd z lokalizatorem GPS i odbiornikiem pojedzie w inne miejsce, do chwili kontaktu radiowego z pojazdem nie będzie podglądu i rejestracji temperatury.

W obu przypadkach możesz skorzystać ze sposobu samodzielnej instalacji systemu radiowego. Musisz jednak mieć na uwadze wszystkie za i przeciw, występujące podczas odpinania przyczepy. Termometr radiowy jest przyporządkowany wyłącznie do jednego urządzenia GPS.


Pojazdy ciężarowe z naczepą

Jest to bardzo podobna sytuacja do pojazdu solowego z przyczepą. W tym przypadku mamy ciągnik siodłowy i naczepę z agregatem. Tutaj mamy trzy możliwe rozwiązania.

Sposób pierwszy

Instalacja dwóch rejestratorów temperatury i lokalizatorów GPS, jeden w ciągniku siodłowym do kontroli pojazdu a drugi w naczepie. Oba lokalizatory GPS muszą być klasy LX1 i posiadać dodatkowe zasilanie. Wiąże się to z miesięcznymi opłatami za dwa oddzielne urządzenia rejestrujące temperaturę.
Jest to najskuteczniejszy sposób rejestracji temperatury, który zapewnia ciągłość danych jak również gwarancję rejestracji temperatury w sytuacji rozłączenia zestawu.

Sposób drugi

Instalacja lokalizatora GPS klasy LX1 do ciągnika siodłowego i połączenie termometrów poprzez przewody łączące ciągnik siodłowy z naczepą. Wymagana jest instalacja dodatkowych złącz pomiędzy ciągnikiem i naczepą oraz standaryzacji tego rozwiązania w całej firmie. Jeśli naczepa z agregatem i rozwiązaniem rejestracji temperatury tego typu zostanie podpięta do cięgnika, który nie będzie wyposażony w rejestrator GPS, temperatura nie zostanie zarejestrowana.

Jeśli naczepa będzie wyposażona w termometry odczytujące temperaturę i dodatkowe złącza do transmisji sygnału cyfrowego, takie samo złącze musi być także w ciągniku siodłowym. Ten sposób ma dużą zaletę – cena jest niższa od ceny autonomicznego lokalizatora GPS oraz brak jest opłat za lokalizator GPS z rejestracja temperatury w naczepie, ale niestety nie obędzie się bez sporych wad. Takie rozwiązanie nie będzie spełniało funkcji rejestratora temperatury jak naczepa straci kontakt fizyczny z ciągnikiem. Jeśli znajdziesz się w sytuacji, w której będziesz musiał pozostawić naczepę z towarem u klienta a pojazd pojedzie w inne miejsce, do chwili kontaktu fizycznego z ciągnikiem nie będzie podglądu i rejestracji temperatury.

Sposób trzeci

Instalacja nadajnika radiowego w przyczepie, transmitującego sygnał odczytany z termometrów do pojazdu wyposażonego w odbiornik wraz z rejestratorem i lokalizatorem GPS. Proszę pamiętać, że jest to transmiter a nie rejestrator. Ten sposób ma dużą zaletę – cena jest podobna do ceny autonomicznego lokalizatora pojazdu GPS oraz brak jest opłat za lokalizator GPS w przyczepie, ale niestety nie obędzie się bez wad. Takie rozwiązanie nie będzie spełniało funkcji rejestratora temperatury HACCP jak przyczepa straci kontakt radiowy z pojazdem. Jeśli znajdziesz się w sytuacji w której będziesz musiał pozostawić przyczepę z towarem u klienta a pojazd pojedzie w inne miejsce, do chwili kontaktu radiowego z pojazdem nie będzie podglądu i rejestracji temperatury.

W przypadku zestawów, możesz skorzystać ze sposobu samodzielnej instalacji systemu radiowego. Musisz jednak mieć na uwadze wszystkie za i przeciw, występujące podczas odpinania naczepy. Termometr radiowy jest przyporządkowany wyłącznie do jednego urządzenia GPS.

 



 

DZIAŁ SPRZEDAŻY

+48 799 399 197

OBSŁUGA KLIENTA

+48 22 599 45 00

Strona główna » Monitoring temperatury chłodni

TruckOnline
Facebook Linked In Instagram
  • Carsharing
  • e-TOLL GPS
  • Blog
  • Kalkulator
  • Zdalny odczyt tachografu
  • Eco Driving
  • Fundusze europejskie
Lincor Software sp. z o.o. sp.k. ul. Puławska 538, 02-884 Warszawa
Regulamin świadczenia usług
Polityka prwyatności